Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики

Чеканівська К. С., Шанскова Т. І. (2022) Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики..

[thumbnail of Чеканівська.pdf]
Preview
Текст
Чеканівська.pdf

Завантажити (310kB) | Preview

Анотація

Розробка проблеми креативності дітей актуальна, оскільки система освіти повинна готувати людей, здатних до генерування абсолютно нових ідей, виховувати в людині прагнення до вибору принципово нових, не схожих одне на одного рішень, відповідей на питання, що цікавлять.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Січ 2023 13:42
Оновлення: 27 Січ 2023 13:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35927
ДСТУ 8302:2015: Чеканівська К. С., Шанскова Т. І. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. 2022..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу