Чеканівська К. С., Шанскова Т. І. (2022) Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики..
Preview
Чеканівська.pdf
Завантажити (310kB) | Preview
Анотація
Розробка проблеми креативності дітей актуальна, оскільки система освіти повинна готувати людей, здатних до генерування абсолютно нових ідей, виховувати в людині прагнення до вибору принципово нових, не схожих одне на одного рішень, відповідей на питання, що цікавлять.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Січ 2023 13:42 |
Оновлення: | 27 Січ 2023 13:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35927 |
ДСТУ 8302:2015: | Чеканівська К. С., Шанскова Т. І. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. 2022.. |