Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми

Рудницька Н. Ю. (2022) Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми.. С. 63–66.

[thumbnail of Рудницька.pdf]
Preview
Текст
Рудницька.pdf

Завантажити (285kB) | Preview

Анотація

Згідно з математичною компетентністю, учень повинен уміти створювати математичні моделі процесів навколишнього середовища, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв’язування навчально-пізнавальних та практично зорієнтованих задач, які є необхідними для самореалізації в сучасному світі

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 15 Лют 2023 07:30
Оновлення: 15 Лют 2023 07:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36128
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. 2022.. С. 63–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу