Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування пізнавальної активності на інтегрованих уроках "Я досліджую світ"

Потапенко К. В., Рудницька Н. Ю. (2022) Формування пізнавальної активності на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року)..

[thumbnail of Потапенко.pdf]
Preview
Текст
Потапенко.pdf

Завантажити (294kB) | Preview

Анотація

Одне з найголовніших завдань сучасної української школи  виховання соціально активної людини, яка з легкістю засвоює нову інформацію, вміє раціонально її сприймати, вдосконалює свої навички та вміння, тобто людини, в якій пізнавальна активність є невід’ємною рисою особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Лют 2023 14:00
Оновлення: 16 Лют 2023 14:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36157
ДСТУ 8302:2015: Потапенко К. В., Рудницька Н. Ю. Формування пізнавальної активності на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу