Ткаченко А. Г. (2022) Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року)..
Preview
Ткаченко.pdf
Завантажити (296kB) | Preview
Анотація
Незважаючи на таку важливу роль просторових уявлень, їх сформованість у випускників шкіл знаходиться на низькому рівні. Така сама тенденція до зниження рівня сформованості просторових уявлень спостерігається і в школярів початкової та середньої ланки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 16 Лют 2023 14:01 |
Оновлення: | 16 Лют 2023 14:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36160 |
ДСТУ 8302:2015: | Ткаченко А. Г. Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022.. |