Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій

Ткаченко А. Г. (2022) Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року)..

[thumbnail of Ткаченко.pdf]
Preview
Текст
Ткаченко.pdf

Завантажити (296kB) | Preview

Анотація

Незважаючи на таку важливу роль просторових уявлень, їх сформованість у випускників шкіл знаходиться на низькому рівні. Така сама тенденція до зниження рівня сформованості просторових уявлень спостерігається і в школярів початкової та середньої ланки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Лют 2023 14:01
Оновлення: 16 Лют 2023 14:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36160
ДСТУ 8302:2015: Ткаченко А. Г. Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу