Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі

Назарчук Л. Ю., Коновальчук І. М. (2022) Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року)..

[thumbnail of Назарчук.pdf]
Preview
pdf
Назарчук.pdf

Завантажити (298kB) | Preview

Анотація

Дидактичні ігри розрізняються за такими показниками: залежно від завдання (підготовка до вивчення нового матеріалу, вивчення нового матеріалу, закріплення матеріалу); від виду дії (розраховані на розумову діяльність, на практичні дії, комбінованого характеру); за формою організації (загальнокласні, групові, індивідуальні).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Лют 2023 14:43
Оновлення: 16 Лют 2023 14:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36161
ДСТУ 8302:2015: Назарчук Л. Ю., Коновальчук І. М. Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу