Назарчук Л. Ю., Коновальчук І. М. (2022) Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року)..
Preview
Назарчук.pdf
Завантажити (298kB) | Preview
Анотація
Дидактичні ігри розрізняються за такими показниками: залежно від завдання (підготовка до вивчення нового матеріалу, вивчення нового матеріалу, закріплення матеріалу); від виду дії (розраховані на розумову діяльність, на практичні дії, комбінованого характеру); за формою організації (загальнокласні, групові, індивідуальні).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 16 Лют 2023 14:43 |
Оновлення: | 16 Лют 2023 14:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36161 |
ДСТУ 8302:2015: | Назарчук Л. Ю., Коновальчук І. М. Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022.. |