Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики

Станчик В. В., Коновальчук І. М. (2022) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).. (У процесі публікації)

[thumbnail of Станчик.pdf]
Preview
Текст
Станчик.pdf

Завантажити (299kB) | Preview

Анотація

Головним завданням початкової школи як першого етапу в освіті дітей стає завдання навчити їх учитися, розвивати прагнення до здобуття знань, тому вчитель має зробити так, щоб кожен урок сприяв розвитку пізнавальних інтересів учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Лют 2023 14:44
Оновлення: 16 Лют 2023 14:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36163
ДСТУ 8302:2015: Станчик В. В., Коновальчук І. М. Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу