Гайструк С. М., Антонов Є. В. (2023) Технології розробки комп’ютерної гри у роботі вчителя інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. С. 168–173.
Preview
Антонов_Гайструк.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
| Дата подачі: | 25 Квіт 2023 22:51 |
| Оновлення: | 25 Квіт 2023 22:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36634 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гайструк С. М., Антонов Є. В. Технології розробки комп’ютерної гри у роботі вчителя інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. 2023. С. 168–173. |


