Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Social media and internet marketing in the context of digitalization of the information and communication space

Зайко Л. Я., Близнюк А. С., Давидова Л. В. (2023) Social media and internet marketing in the context of digitalization of the information and communication space. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 73 (1). С. 302–307. ISSN 2710-4664.

[thumbnail of Соціальні  медіа.pdf]
Preview
Текст
Соціальні медіа.pdf

Завантажити (378kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 05 Черв 2023 12:01
Оновлення: 05 Черв 2023 12:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36975

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу