Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович В. А., Боцян Т. В. (2023) Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Інвестиції: Практика та досвід. № 5. С. 11–17. ISSN 2306-6814. DOI: 10.32702/2306-6814.2023.5.11.

[thumbnail of Фостолович_2.pdf]
Preview
Текст
Фостолович_2.pdf

Завантажити (793kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Черв 2023 08:48
Оновлення: 11 Лют 2025 11:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37105
ДСТУ 8302:2015: Фостолович В. А., Боцян Т. В. Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Інвестиції: Практика та досвід. 2023. № 5. С. 11–17. DOI: 10.32702/2306-6814.2023.5.11.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу