Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних

Іваницька А. Ю., Іванов Д. Є., Зубик Л. В. (2021) Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання (2). С. 89–100. ISSN 2079-0031.

[thumbnail of vcpiim_2021_2_9.pdf]
Preview
Текст
vcpiim_2021_2_9.pdf

Завантажити (485kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: прогнозування поведінки; технології аналізу великих даних; модулі підбору реклами.
Класифікатор: T Технологія > T Технологія (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 25 Черв 2023 17:43
Оновлення: 25 Черв 2023 17:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37494

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу