Гордієнко О. А. (2023) Дидактична гра як засіб удосконалення культури мовлення студентів у системі викладання освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні..
Preview
Збірник-Климова-остаточний_removed.pdf
Завантажити (560kB) | Preview
Анотація
Означена проблема має загальнодержавне значення, адже пов’язана з процесами становлення національної самосвідомості у незалежній державі. А це неможливо без сформованого в студентів інтересу до навчання. Водночас у них може траплятися його зниження або й взагалі зникнення. Можливі причини цього явища: проблеми здоров’я, стрес, пов’язаний з надмірним нервовим напруженням, можливі неправильні підходи викладача
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 06 Лип 2023 08:11 |
Оновлення: | 06 Лип 2023 08:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37637 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Дидактична гра як засіб удосконалення культури мовлення студентів у системі викладання освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні. 2023.. |