Остроградський Д. М. (2023) Методичні рекомендації до організації та проведення практичних занять з картками домана для дошкільної освіти. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи.. С. 11–19.
3 - Методичні рекомендації до організації та проведення практичних занять з картками домана для ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.pdf
Завантажити (155kB) | Preview
Анотація
В сучасному світі дошкільна освіта має велике значення для розвитку дитини. Вона створює основу для подальшого навчання та формування особистості. Водночас, викладачам і вихователям поставлені важкі завдання, пов'язані з розробкою ефективних методик і засобів навчання, які б допомагали дітям засвоювати нові знання та навички з цікавістю і задоволенням.
Одним з потужних інструментів, що знайшли своє застосування в дошкільній освіті, є картки домана. Картки домана - це зображення або слова, які використовуються для розвитку мовлення, мислення, уваги та інших когнітивних процесів у дітей. Вони можуть бути використані як самостійний навчальний ігровий матеріал або входити до складу практичних занять.
Але для досягнення максимального ефекту від використання карток домана необхідно мати чіткі методичні рекомендації, які б допомагали вихователям та викладачам організувати та проводити практичні заняття з використанням цього матеріалу. Ця стаття пропонує методичні рекомендації до організації та проведення практичних занять з картками домана для дошкільної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дошкільна освіта, картки домана, розвиток дитини |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Denys Ostrogradskiy |
Дата подачі: | 28 Лип 2023 13:56 |
Оновлення: | 28 Лип 2023 13:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37697 |
ДСТУ 8302:2015: | Остроградський Д. М. Методичні рекомендації до організації та проведення практичних занять з картками домана для дошкільної освіти. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. 2023.. С. 11–19. |