Литньова Т. В. (2005) Формування цільового компоненту навчання сучасних іноземних мов у вітчизняній школі періоду 1900-1917 рр. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 244–247. ISSN 2076-6173.
Preview
05ltvshp.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано деякі програми викладання іноземних мов і проекти шкільної реформи початку ХХ ст. Розкрито головні особливості формування цілей навчання іноземних мов у період 1900-1917 рр.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Груд 2009 09:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3773 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В. Формування цільового компоненту навчання сучасних іноземних мов у вітчизняній школі періоду 1900-1917 рр.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 244–247. |