Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth

Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. (2023) Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth. Економіка та суспільство. № 53. ISSN 2524-0072.

[thumbnail of Калініченко.pdf]
Preview
Текст
Калініченко.pdf

Завантажити (256kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 21 Серп 2023 09:21
Оновлення: 21 Серп 2023 09:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37789
ДСТУ 8302:2015: Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth. Економіка та суспільство. 2023. № 53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу