Басюк Н. А. (2023) Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць.. 38 -43.
Preview
Басюк Збірник 2023 інклюзія-38-43.pdf
Завантажити (304kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається значення інклюзивного освітнього середовища у формуванні емоційного інтелекту в здобувачів з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладі професійної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітнє середовище, інклюзія, емоційний інтелект, здобувачі з особливими освітніми потребами |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 28 Серп 2023 15:41 |
Оновлення: | 28 Серп 2023 15:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37813 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць. 2023.. 38 -43. |