Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами

Басюк Н. А. (2023) Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць.. 38 -43.

[thumbnail of Басюк Збірник 2023 інклюзія-38-43.pdf]
Preview
Текст
Басюк Збірник 2023 інклюзія-38-43.pdf

Завантажити (304kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається значення інклюзивного освітнього середовища у формуванні емоційного інтелекту в здобувачів з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладі професійної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, інклюзія, емоційний інтелект, здобувачі з особливими освітніми потребами
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 28 Серп 2023 15:41
Оновлення: 28 Серп 2023 15:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37813
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць. 2023.. 38 -43.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу