Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Музично-комп’ютерні технології на уроках музичного мистецтва у початкових класах

Плющик Є. В., Луценко В. В., Гордєєва-Ковальчук Т. О. (2023) Музично-комп’ютерні технології на уроках музичного мистецтва у початкових класах. Інноваційна педагогіка, 2 (61). С. 222–224. ISSN 2663-6085. DOI: 10.32782/2663-

[thumbnail of Lucenko.pdf]
Preview
Текст
Lucenko.pdf

Завантажити (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються музично-інформа-
ційні технології, з урахуванням їх важливої
ролі, що покликані стати не тільки педаго-
гічним інструментом у розвитку музичних
здібностей учнів початкових класів, але й
визначити нові підходи, що зумовлюють
підвищення рівня методик навчання, щодо
забезпечення управління потоками інфор-
мації в контексті прискореного, динамічного
розвитку суспільства. Музичні заняття
здатні інтенсифікувати важливі фізичні
та психічні дії дитини, залучити її до твор-
чої практики. Позитивний вплив музичного
мистецтва на особистість базується на
винятковому всебічному зв’язку мелодії,
ритму та інших виражальних засобів музики
з усіма ділянками активності учня – фізич-
ною, вольовою, психоемоційною, розумово-
аналітичною. Іноді діти початкових класів
мають емоційні відміни щодо музичної пер-
цепції або самовираження через музику.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: учні початкових класів, інклюзія, початкове навчання, музично- комп’ютерні технології (МКТ), формування творчої музичної активності.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
M Музика і книги про музику > M Музика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Віктор Луценко
Дата подачі: 01 Вер 2023 13:11
Оновлення: 01 Вер 2023 13:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37836

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу