Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Штучний інтелект та машинне навчання в іграх: створення реалістичних інтеракцій

Сенчило Т. С. (2023) Штучний інтелект та машинне навчання в іграх: створення реалістичних інтеракцій. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р..

[thumbnail of Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-220-221.pdf]
Preview
Текст
Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-220-221.pdf

Завантажити (614kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 07 Жовт 2023 18:22
Оновлення: 07 Жовт 2023 18:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38062

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу