Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів

Бовсуновський В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.

[thumbnail of Бовсуновський_Матеріали-учасників (1).pdf]
Preview
Текст
Бовсуновський_Матеріали-учасників (1).pdf

Завантажити (158kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 17 Жовт 2023 06:34
Оновлення: 17 Жовт 2023 06:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38116

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу