Бовсуновський В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.
Preview
Бовсуновський_Матеріали-учасників (1).pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 17 Жовт 2023 06:34 |
Оновлення: | 17 Жовт 2023 06:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38116 |