Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності

Опанащук Ю. Я. (2017) Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. № 22. С. 104–108. ISSN 2524-0897.

[thumbnail of bses_2017_22_24.pdf]
Preview
Текст
bses_2017_22_24.pdf

Завантажити (189kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Жовт 2023 08:32
Оновлення: 23 Жовт 2023 08:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38160
ДСТУ 8302:2015: Опанащук Ю. Я. Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2017. № 22. С. 104–108.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу