Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісний підхід у формуванні національної самосвідомості учнів початкової школи на засадах педагогіки партнерства

Флячинська О., Антонова О. Є. (2023) Особистісний підхід у формуванні національної самосвідомості учнів початкової школи на засадах педагогіки партнерства. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. С. 77–83.

[thumbnail of збірник_макет_24_10_Флячинська_Антонова.pdf]
Preview
Текст
збірник_макет_24_10_Флячинська_Антонова.pdf

Завантажити (514kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 18 Лист 2023 11:53
Оновлення: 18 Лист 2023 11:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38322

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу