Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств

Овдіюк О. М., Швець Т. В. (2023) Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств. Ефективна економіка (11). ISSN 2307-2105.

[thumbnail of Ovdiiuk_2023 (1).pdf]
Preview
Текст
Ovdiiuk_2023 (1).pdf

Завантажити (372kB) | Preview

Анотація

описані особливості формування маркетингу послуг у підприємницькій діяльності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги
Класифікатор: H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Олена Овдіюк
Дата подачі: 22 Лист 2023 21:47
Оновлення: 22 Лист 2023 21:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38367

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу