Єремеєва В. М. (2005) Історичний аспект проблеми індивідуалізації навчання у зарубіжній педагогіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 113–115.
Preview
05yevmzp.pdf
Завантажити (120kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано погляди видатних зарубіжних учених щодо проблеми індивідуалізації та технологізації навчального процесу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 22 Груд 2009 12:06 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 00:06 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3839 |
| ДСТУ 8302:2015: | Єремеєва В. М. Історичний аспект проблеми індивідуалізації навчання у зарубіжній педагогіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 113–115. |


