Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор

Шпіхернюк Д. О., Шанскова Т. І. (2023) Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року)..

[thumbnail of Шпіхернюк.pdf]
Preview
Текст
Шпіхернюк.pdf

Завантажити (289kB) | Preview

Анотація

У сучасному світі комунікативні навички відіграють важливу роль у дошкільному віці дітей та є передумовою для їх успішної соціалізації. Завдяки діалогічній компетентності діти середнього дошкільного віку вчаться висловлювати свої думки, спілкувалися, розуміти інших

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 28 Лист 2023 13:13
Оновлення: 28 Лист 2023 13:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38395
ДСТУ 8302:2015: Шпіхернюк Д. О., Шанскова Т. І. Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу