Севрук В. Ю., Підгурська В. Ю. (2023) Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).. С. 61–64.
Севрук.pdf
Завантажити (306kB) | Preview
Анотація
У сучасній школі на уроках навчання грамоти широко використовуються прийоми візуалізації. Це і використання малюнків, відео, схем, моделей, які відображатимуть зміст навчального матеріалу. Візуалізація не тільки покращує сприймання інформації, але й сприяє розвитку уяви, пізнавальної діяльності, критичного та асоціативного мислення, засвоєнню навчального матеріалу, розширює коло образів для фантазування, підвищує інтерес до навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 30 Лист 2023 09:08 |
Оновлення: | 30 Лист 2023 09:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38415 |
ДСТУ 8302:2015: | Севрук В. Ю., Підгурська В. Ю. Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023.. С. 61–64. |