Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти

Севрук В. Ю., Підгурська В. Ю. (2023) Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).. С. 61–64.

[thumbnail of Севрук.pdf]
Preview
pdf
Севрук.pdf

Завантажити (306kB) | Preview

Анотація

У сучасній школі на уроках навчання грамоти широко використовуються прийоми візуалізації. Це і використання малюнків, відео, схем, моделей, які відображатимуть зміст навчального матеріалу. Візуалізація не тільки покращує сприймання інформації, але й сприяє розвитку уяви, пізнавальної діяльності, критичного та асоціативного мислення, засвоєнню навчального матеріалу, розширює коло образів для фантазування, підвищує інтерес до навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 30 Лист 2023 09:08
Оновлення: 30 Лист 2023 09:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38415
ДСТУ 8302:2015: Севрук В. Ю., Підгурська В. Ю. Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023.. С. 61–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу