Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури

Сарафінчан Д. О., Рудницька Н. Ю. (2023) Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).. С. 128–131.

[thumbnail of Сарафінчан.pdf]
Preview
Текст
Сарафінчан.pdf

Завантажити (270kB) | Preview

Анотація

Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, визначається така освітня лінія, як "Мовлення дитини", що фокусується на оволодінні культурою мовлення та спілкування в цілому, елементарними правилами спілкування, користуванні мовленням у різних видах діяльності. Основними складовими процесу формування мовленнєвої компетентності є такі: звукова культура мовлення; граматична правильність мовлення; словникова робота; монологічне та діалогічне мовлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 01 Груд 2023 09:14
Оновлення: 05 Груд 2023 14:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38419
ДСТУ 8302:2015: Сарафінчан Д. О., Рудницька Н. Ю. Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023.. С. 128–131.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу