Тушинська О. О., Рудницька Н. Ю. (2023) Організаційно-педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).. С. 138–141.
Тушинська.pdf
Завантажити (282kB) | Preview
Анотація
Соціально-громадянська компетентність є важливою складовою розвитку особистості, особливо в дітей старшого дошкільного віку. Краєзнавство може виступати як один із засобів формування цієї компетентності. Проте існують певні організаційно-педагогічні умови, які впливають на ефективність цього процесу. В сучасних програмах розвитку дітей дошкільного віку чітко визначені завдання, зміст педагогічної діяльності та показники засвоєння змісту дітьми дошкільного віку
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 01 Груд 2023 09:45 |
Оновлення: | 05 Груд 2023 14:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38421 |
ДСТУ 8302:2015: | Тушинська О. О., Рудницька Н. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023.. С. 138–141. |