Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ

Рудницька Н. Ю. (2023) Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).. С. 57–59.

[thumbnail of Рудницька.pdf]
Preview
pdf
Рудницька.pdf

Завантажити (339kB) | Preview

Анотація

Нині у світовій практиці ефективність освіти зв’язана із реалізацією компетентнісного підходу. Компетентісний підхід ґрунтується на уявленнях про компетентність як здатність особистості, надпредметне утворення, як інтегрований результат навчання, пов’язаний з уміннями використовувати знання та власний досвід у конкретних життєвих ситуаціях. Н.М.Бібік розглядає цей підхід як засіб оновлення змісту освіти, який викликає однаковою мірою як зацікавленість, так і супротив серед учительства, науковців, управлінців різних рівнів

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 05 Груд 2023 14:53
Оновлення: 05 Груд 2023 14:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38444
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). 2023.. С. 57–59.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу