Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Впровадження ігрових технологій в навчальний процес

Ковальчук М. В. (2023) Впровадження ігрових технологій в навчальний процес. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р.. С. 52–53.

[thumbnail of Збірник_конференції_Комп'ютерні_ігри_та_мультимедіа_2023-52-53.pdf]
Preview
Текст
Збірник_конференції_Комп'ютерні_ігри_та_мультимедіа_2023-52-53.pdf

Завантажити (614kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 19 Груд 2023 13:55
Оновлення: 19 Груд 2023 13:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38546

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу