Дубасенюк О. А. (2023) Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Креативна педагогіка. № 16. С. 36–42.
d.pdf
Завантажити (283kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості сучасного впровадження технологічного підходу до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Обґрунтовано технології ситуаційного навчання за допомогою методів аналізу конкретної ситуації та кейс-методу. Показано властивості технологічної карти у процесі моделювання сучасного уроку як нового виду методичної продукції, Виокремлено інноваційні інформаційні технологій у процесі підготовки майбутніх педагогів До перспектив дослідження віднесено: необхідність системного використання в освітньому процесі інформаційних технологій; спрямованість на підготовку креативної особистості, здатної до компетентнісної орієнтації в цифровому освітньому просторі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Олександра Антонівна Дубасенюк |
Дата подачі: | 08 Січ 2024 10:14 |
Оновлення: | 08 Січ 2024 10:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38664 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Креативна педагогіка. 2023. № 16. С. 36–42. |