Микитчик В. С. (2023) Організаційно-педагогічні умови формування патріотизму у молодших школярів у різних формах фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (16). С. 188–193. ISSN 2071-5285.
188-193.pdf
Завантажити (440kB) | Preview
Анотація
Постановка проблеми. В умовах трансформаційних процесів останніх років у системі освіти України, а також збройної агресії Росії проти України актуалізується питання національно-патріотичного виховання сучасної молоді. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Ключовими питаннями у сучасних умовах модернізації освітньої галузі є підвищення якості підготовки покоління, що зростає. Стосовно організаційно-педагогічних умов формування патріотизму наявні поодинокі роботи. Враховуючи відсутність наукових досліджень з означеного питання актуальною є проблема визначення та теоретичного обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування патріотизму у дітей молодшого шкільного віку в різних формах фізичного виховання. Мета дослідження полягає у визначенні та теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних умов формування патріотизму у дітей молодшого шкільного віку в різних формах фізичного виховання. Матеріал і методи дослідження. Дослідження проводились протягом 2023 року. У роботі застосовувались наступні методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічний експеримент. Результати досліджень. Визначені нами організаційно-педагогічні умови організаційно-педагогічних умов формування патріотизму у дітей молодшого шкільного віку в різних формах фізичного виховання, до яких ми відносимо організаційні, соціально-педагогічні, діагностичні, програмно-методичні та контрольні являють собою значущі обставини, які зумовлюють набуття молодшими школярами громадянських та соціальних компетентностей. Очевидно, що перераховані і обґрунтовані умови формування утворюють системну єдність. Реалізація цілісного комплексу цих умов базується на переосмисленні стрижневих напрямків організації патріотичного виховання у дітей молодшого шкільного віку в різних формах фізичного виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | молодший шкільний вік, компетентності, фізичне виховання, умови, критерії |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 08 Січ 2024 14:37 |
Оновлення: | 08 Січ 2024 14:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38696 |