Коляда О. В. (2024) Метапоетичне самокопання під музику: метатекстуальна парадоксальність і відповідність поезії Шеймаса Гіні та Теда Г’юза (на матеріалі віршів "Копання", "Лисмисл" і "Твір 131 до-дієз мінор"). Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Т. 4, № 207. С. 115–125. ISSN 2522-4077. DOI: 10.32782/2522-4077-2023-207-17.
Preview
17.pdf
Завантажити (434kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | метатекстуальність, метапоетика, наратив, дискурс, архетип, поліморфізм, музика, шаманізм. |
| Класифікатор: | P Мова та Література > PN Література (Загальне) |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
| Користувач: | Анна Савина |
| Дата подачі: | 11 Січ 2024 16:50 |
| Оновлення: | 11 Січ 2024 16:50 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38746 |
| ДСТУ 8302:2015: | Коляда О. В. Метапоетичне самокопання під музику: метатекстуальна парадоксальність і відповідність поезії Шеймаса Гіні та Теда Г’юза (на матеріалі віршів "Копання", "Лисмисл" і "Твір 131 до-дієз мінор"). Наукові записки. Серія: Філологічні науки. 2024. Т. 4, № 207. С. 115–125. DOI: 10.32782/2522-4077-2023-207-17. |


