Моляко В. О. (2022) Конструктологічна парадигма у дослідженні розумової діяльності. In: Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти, Київ, Україна.
Моляко_vseukrayinska-mizhgaluzeva - naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-problemi-civilizaciynoyi-subyektnosti-ukrayini - misiya-nauki-i-osviti_publications.pdf
Завантажити (244kB) | Preview
Анотація
У статті представлено конструктологічну парадигму у дослідженні творчої діяльності. Розглянуто проблему стратегічного мислення. Виділено основні стратегічні досягнення Г. С. Костюка у своїй багаторічній науковій діяльності. Стверджується, що теоретико-методологічний вектор теорій Г. С. Костюка створює передумови завдань й перспектив досліджень розумової діяльності на сучасному етапі розвитку психологічної науки. Зазначається, що основним напрямом нашого теоретико-експериментального лонгітюдного дослідження є саме дослідження розбудово-перетворюючої місії суб’єкта (людини) у всіх стратегічних та тактичних вимірах суспільного та індивідуального буття, що визначається розробкою загальної психологічної теорії конструктології як науки про творчу місію, творчу спрямованість професійного та повсякденного буття особистості у різних її іпостасях
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | конструктологічна парадигма, творча діяльність, стратегічне мислення, стратегічна діяльність, стратегія, стратег, розумова діяльність, стратегія життєдіяльності Г. С. Костюка |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | М.В. Шепельова |
Дата подачі: | 22 Січ 2024 12:28 |
Оновлення: | 22 Січ 2024 12:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38817 |