Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Конструктологічна парадигма у дослідженні розумової діяльності

Моляко В. О. (2022) Конструктологічна парадигма у дослідженні розумової діяльності. In: Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти, Київ, Україна.

[thumbnail of Моляко_vseukrayinska-mizhgaluzeva - naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-problemi-civilizaciynoyi-subyektnosti-ukrayini - misiya-nauki-i-osviti_publications.pdf]
Preview
Текст
Моляко_vseukrayinska-mizhgaluzeva - naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-problemi-civilizaciynoyi-subyektnosti-ukrayini - misiya-nauki-i-osviti_publications.pdf

Завантажити (244kB) | Preview

Анотація

У статті представлено конструктологічну парадигму у дослідженні творчої діяльності. Розглянуто проблему стратегічного мислення. Виділено основні стратегічні досягнення Г. С. Костюка у своїй багаторічній науковій діяльності. Стверджується, що теоретико-методологічний вектор теорій Г. С. Костюка створює передумови завдань й перспектив досліджень розумової діяльності на сучасному етапі розвитку психологічної науки. Зазначається, що основним напрямом нашого теоретико-експериментального лонгітюдного дослідження є саме дослідження розбудово-перетворюючої місії суб’єкта (людини) у всіх стратегічних та тактичних вимірах суспільного та індивідуального буття, що визначається розробкою загальної психологічної теорії конструктології як науки про творчу місію, творчу спрямованість професійного та повсякденного буття особистості у різних її іпостасях

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: конструктологічна парадигма, творча діяльність, стратегічне мислення, стратегічна діяльність, стратегія, стратег, розумова діяльність, стратегія життєдіяльності Г. С. Костюка
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: М.В. Шепельова
Дата подачі: 22 Січ 2024 12:28
Оновлення: 22 Січ 2024 12:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38817

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу