Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки

Коновальчук І. М., Шанскова Т. І., Рудницька Н. Ю. (2024) Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти. № 19. С. 923–936. ISSN 2786-6165.

[thumbnail of 1(19) Вісник_removed.pdf]
Preview
Текст
1(19) Вісник_removed.pdf

Завантажити (520kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Визначено, що інновація – це впровадження нових цілей, змісту, форм і методів навчання і виховання в організацію спільної діяльності вчителя і учня. Надано авторське визначення поняттю «інноваційна компетентність»: інноваційна компетентність майбутнього вчителя початкової школи є найважливішою складовою професійної компетентності, яка характеризується здатністю проєкту-вати, створювати та впроваджувати щось нове в освітній процес, і яка гарантує трансформацію інтелектуального, мотиваційного та творчого потенціалу особистості вчителя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 05 Лют 2024 14:43
Оновлення: 05 Лют 2024 14:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38937
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. М., Шанскова Т. І., Рудницька Н. Ю. Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти. 2024. № 19. С. 923–936.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу