Рудницька Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку.. С. 122–124.
Preview
Рудницька Н.Ю..pdf
Завантажити (370kB) | Preview
Анотація
Сьогодні в теорії та практиці навчання в початковій школі особливо гостро постають проблеми розвитку критичного мислення учнів. Виховання мислячої, самостійної, творчої особистості є соціальним замовленням суспільства. Справді, проблема розвитку критичного мислення є однією з найважливіших у сучасній освіті. Технологія розвитку критичного мислення була розроблена у США наприкінці ХХ століття вченими, такими як К. Мередіт, Дж. Стіл, Ч. Темпл та інші.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 14 Бер 2024 09:11 |
Оновлення: | 14 Бер 2024 09:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39200 |
ДСТУ 8302:2015: | Рудницька Н. Ю. Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. 2024.. С. 122–124. |