Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ

Рудницька Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку.. С. 122–124.

[thumbnail of Рудницька Н.Ю..pdf]
Preview
Текст
Рудницька Н.Ю..pdf

Завантажити (370kB) | Preview

Анотація

Сьогодні в теорії та практиці навчання в початковій школі особливо гостро постають проблеми розвитку критичного мислення учнів. Виховання мислячої, самостійної, творчої особистості є соціальним замовленням суспільства. Справді, проблема розвитку критичного мислення є однією з найважливіших у сучасній освіті. Технологія розвитку критичного мислення була розроблена у США наприкінці ХХ століття вченими, такими як К. Мередіт, Дж. Стіл, Ч. Темпл та інші.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 14 Бер 2024 09:11
Оновлення: 14 Бер 2024 09:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39200
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. 2024.. С. 122–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу