Сидорчук Н. Г. (2004) Основні тенденції становлення професійної науково-дослідної діяльності вчителів (1802-1917 рр.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 23–27.
Preview
F2CFE7C2.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються соціально-педагогічні передумови та основні тенденції становлення професійної науково-дослідної діяльності учителів у системі вищої педагогічної освіти на основі історичного аналізу з урахуванням регіональних та конкретно-історичних умов у період 1802-1917 рр.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | М.В. Луцик |
Дата подачі: | 14 Жовт 2008 09:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/393 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Основні тенденції становлення професійної науково-дослідної діяльності вчителів (1802-1917 рр.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 23–27. |