Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу

Бойчук І. Д. (2008) Педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : [зб. наук. праць].. № 1. С. 55–61.

[thumbnail of Педагогічні_умови_підвищення_якості_підготовки_фахівців_в_умовах_кредитно.pdf]
Preview
Текст
Педагогічні_умови_підвищення_якості_підготовки_фахівців_в_умовах_кредитно.pdf

Завантажити (138kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлюється проблема приведення у відповідність мети діяльності коледжів і підходів до організаціїї навчального процесу в них. Аналізуються педагогічні умови, що впливають на якість підготовки фармацевта при кредитно-модульній організації навчального процесу в Житомирському базовому фармацевтичному коледжі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Лют 2010 09:37
Оновлення: 14 Серп 2015 21:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3944
ДСТУ 8302:2015: Бойчук І. Д. Педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : [зб. наук. праць].. 2008. № 1. С. 55–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу