Басюк Н. А. (2024) Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції.. С. 253–259.
Preview
С1-4_253-259_merged.pdf
Завантажити (609kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано педагогічну діяльність вчителя початкової школи як енергозатратну й стресогенну. Розкрито зміст понять "резильєнтність", "емоційна резильєнтність". Визначено роль емоційного інтелекту в структурі емоційної резильєнтності та окреслено основні підходи до його формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | резильєнтність, емоційна резильєнтність, емоційний інтелект, вчитель початкової школи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 19 Квіт 2024 18:09 |
Оновлення: | 19 Квіт 2024 18:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39476 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції. 2024.. С. 253–259. |