Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни

Басюк Н. А. (2024) Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції.. С. 253–259.

[thumbnail of С1-4_253-259_merged.pdf]
Preview
Текст
С1-4_253-259_merged.pdf

Завантажити (609kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано педагогічну діяльність вчителя початкової школи як енергозатратну й стресогенну. Розкрито зміст понять "резильєнтність", "емоційна резильєнтність". Визначено роль емоційного інтелекту в структурі емоційної резильєнтності та окреслено основні підходи до його формування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: резильєнтність, емоційна резильєнтність, емоційний інтелект, вчитель початкової школи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 19 Квіт 2024 18:09
Оновлення: 19 Квіт 2024 18:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39476
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції. 2024.. С. 253–259.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу