Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 3, № 72. С. 269–275. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/72-3-40.

[thumbnail of Підгурська, Голубовська.pdf]
Preview
Текст
Підгурська, Голубовська.pdf

Завантажити (365kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для
розвитку емоційного інтелекту дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Емоційний інтелект, молодші учні, уроки літературного читання, адаптовані завдання, дитяча література
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 23 Квіт 2024 06:25
Оновлення: 28 Квіт 2025 20:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39483
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2024. Т. 3, № 72. С. 269–275. DOI: 10.24919/2308-4863/72-3-40.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу