Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 3, № 72. С. 269–275. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/72-3-40.
Підгурська, Голубовська.pdf
Завантажити (365kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для
розвитку емоційного інтелекту дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Емоційний інтелект, молодші учні, уроки літературного читання, адаптовані завдання, дитяча література |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 23 Квіт 2024 06:25 |
Оновлення: | 28 Квіт 2025 20:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39483 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2024. Т. 3, № 72. С. 269–275. DOI: 10.24919/2308-4863/72-3-40. |