Левківська В. Є. (2024) Значення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя).. С. 114–116.
Preview
Левківська стаття.pdf
Завантажити (405kB) | Preview
Анотація
Послідовна й систематична робота над розвитком мовлення та
розширенням словникового запасу молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» сприяє загальному розвитку їх мовної культури, формуванню комунікативних здібностей, вихованню в дітей почуття любові до рідної мови
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовленнєвий розвиток молодших школярів, початкова освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Квіт 2024 22:13 |
Оновлення: | 27 Квіт 2024 22:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39539 |
ДСТУ 8302:2015: | Левківська В. Є. Значення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). 2024.. С. 114–116. |