Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Напрями реформування освіти у Великій Британії

Мартиненко Л. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-1771-8534 (2024) Напрями реформування освіти у Великій Британії. In: International Scientific Conference “Trends and Prospects for the Development of Science and Education”, April 20, 2024, Oxford, United Kingdom. С. 60–64.

[thumbnail of Мартиненко_тези.pdf]
Preview
Текст
Мартиненко_тези.pdf

Завантажити (451kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано напрями реформування системи освіти у Великій Британії наприкінці ХХ – початку ХХI ст., зокрема: зміст освіти, методи навчання, контроль знань учнів. Зазначено, що особлива увага приділяється проблемі становлення стандартів змісту освіти для шкіл Великої Британії. Досліджено процес створення єдиної структури навчального плану британської освіти.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: реформування, модернізація школи, зміст освіти.
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 02 Трав 2024 07:38
Оновлення: 13 Серп 2025 12:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39599

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу