Танська В. В., Губарєва Д. В., Андрощук І. В., Логай В. А., Пінчук Л. М. (2024) Інноваційні технології в сучасній системі освіти. Вісник науки та освіти (22). С. 1494–1508. ISSN 2786-6165.
Стаття.pdf
Завантажити (575kB) | Preview
Анотація
Інновацію в освіті розглядають як реалізоване нововведення у змісті, методах, прийомах і формах навчальної діяльності та виховання особистості (як методики, технології), у змісті та формах організації управління освітньою системою, а також в організаційній структурі закладів освіти, у засобах навчання та виховання і у підходах до соціальних послуг в освіті. Впровадження сучасних інформаційних технологій, відповідних міжнародним освітнім стандартам, а також забезпечення всіх необхідних умов для плідної
ISSN 2786-6165 (ONLINE) № 4(22)2024
1494
роботи вчителів, викладачів, педагогів виробничого навчання є стратегічними пріоритетами у сфері освіти. Адже інформаційні технології допомагають викладачам вивести навчальний процес на якісно новий рівень. Інноваційні методи навчання - це не тільки використання найпередовіших технологій у класі або постійне відстеження останніх тенденцій у галузі освіти, це методи викладання та навчання. Вони акцентовані на використанні нових стратегій навчання, які найбільше орієнтовані на студентів. У статті наведено характеристику основних державних нормативних актів з питань забезпечення інноваційної діяльності в Україні на загальнодержавному та регіональному рівнях. Розкрито державно-нормативну базу інноваційної діяльності керівників та педагогів закладів освіти. Акцентовано увагу на пріоритетних напрямках інноваційної діяльності у сфері освіти. У роботі розглядаються застосування різних інноваційних технологій в освіті, активне та ефективне впровадження яких є важливим фактором створення інноваційної системи освіти, що відповідає вимогам інформаційного суспільства та процесу зміни традиційної системи освіти в реаліях сучасного суспільства. Ефективна організація нововведень залежить від розвитку його потенціалу, професійної компетентності педагогічного колективу до роботи в умовах пошуку, створення науково-методичної та матеріально-технічної підтримки інноваційних змін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновації, нормативно-правова база, інноваційна освітня діяльність, інноваційні педагогічні технології. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Валентина Володимирівна Танська |
Дата подачі: | 07 Трав 2024 08:51 |
Оновлення: | 07 Трав 2024 08:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39620 |