Богуславський О. В. (2022) Українсько-канадський часопис «Новий шлях»: вінніпезький період (1941-1977). Вісник Львівського університету. Серія "Журналістика" (51). С. 12–24. ISSN 2078-7324.
11391-22312-1-PB.pdf
Завантажити (422kB) | Preview
Анотація
Мета дослідження полягає у визначенні особливостей видавання українського часопису в еміграції, що передбачає систематизацію та уведення до наукового обігу фактологічного матеріалу щодо діяльності як редакції «Нового шляху», так і суспільно-політичного оточення, яке впливало на інформаційно-ідеологічну політику видання.
Методологія дослідження. Основою дослідження є аксіологічний, культурологічний, системний підходи; використано методи історизму, аналізу, синтезу, узагальнення.
Результати.
Окреслено вінніпезький період діяльності редакції тижневика «Новий шлях» 1941-1977 рр.;
з’ясовано фінансово-економічні та суспільно-політичні умови функціонування часопису вінніпезького періоду;
визначено причини підвищення і зниження аудиторної активності передплатників;
проаналізовано, механізми розширення мережі читацької аудиторії, залучення нових авторів;
акцентовано, що саме зусиллями редакторів та директорів видавництва на початковому етапі вінніпезького періоду створювалася і зміцнювалася матеріально-технічна база видавництва, проводилися рекламні кампанії та пряма робота із залучення нових передплатників та читачів;
новизна: вперше проаналізовано й узагальнено інформацію про вінніпезький період діяльності українсько-канадського тижневика «Новий шлях», його матеріально-фінансові проблеми та творчо-редакційні успіхи.
Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані у процесі вивчення курсів «Історія української журналістики» та «Історія видавничої справи» спеціальності «Журналістика».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | «Новий шлях», еміграція, Українське національне об’єднання, націоналізм, редактор, видавець, сторінка, рубрика, аудиторія, передплата. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата подачі: | 15 Трав 2024 14:43 |
Оновлення: | 15 Трав 2024 14:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39683 |