Гордієнко О. А. (2024) Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. С. 87–90.
ЗБІРНИК 2024_merged-88-91.pdf
Завантажити (600kB) | Preview
Анотація
Проблеми роботи з обдарованими дітьми, розвитку талантів і здібностей набувають усе більшої актуальності. Пошук обдарованої молоді має продовжуватись навіть в умовах війни, адже це сприяє курсу нашої держави на євроінтеграцію, досягненню мети щодо відновлення європейської ідентичності України. Пріоритетне значення для формування в Україні європейської ментальності будуть мати обдаровані особистості як рушійна сила процесів оновлення, реформування та інновацій.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Орієнтуючись на досвід країн ЄС, ми усвідомлюємо визнання обдарованої дитини як особистості з особливими освітніми потребами, яка потребує спеціального підходу. Обдарованість і талант оцінюються як «особливий вид природних ресурсів», які є у кожній країні («Будапештська декларація про підтримку талантів», 2011) [4]. Вони вважаються національним багатством, духовним капіталом, основою конкурентоспроможності держави. Щоб бути економічно, соціально і культурно розвиненою, жодна країна не може дозволити собі марнувати таланти і втрачати людські ресурси.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Обдарована дитина, дошкільна освіта, розвиток здібностей, талант, систематичні заняття, інтерес і цікавість |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Трав 2024 12:57 |
Оновлення: | 20 Трав 2024 12:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39722 |