Садурська Л. М. (2024) Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць.. С. 220–224.
Садурська Л..pdf
Завантажити (609kB) | Preview
Анотація
Суспільство пред'являє все більш складні вимоги до кожного покоління, що
входить у життя. Молодший шкільний вік є періодом особливо швидкого
набуття вмінь та навичок. Він є найвідповідальнішим періодом інтенсивного
розвитку всіх психічних функцій, коли закладаються основи творчих здібностей,
формується структура мотивів і потреб, моральних норм, самооцінки. Тому для
дитини цей період – гарна можливість для розвитку здібностей до творчості. І
від того, наскільки вона була використана, багато в чому залежить творчий
потенціал дорослої особи. Вміння діяти творчо, що передбачає креативне
мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання та допрацювання
чужих ідей, застосування своїх знань з метою створення нових об’єктів, вміння
випробовувати нові ідеї, визначено як наскрізне в усіх ключових
компетентностях на рівні Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N87.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ігрові технології, творчі здібності, початкова школа. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 31 Трав 2024 12:08 |
Оновлення: | 31 Трав 2024 12:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39907 |
ДСТУ 8302:2015: | Садурська Л. М. Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць. 2024.. С. 220–224. |