Кирилюк Яна (2024) Інтерактивні завдання для учнів початкової школи як засіб формування ключових навичок. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року.. С. 116–120.
Preview
Кирилюк-116-120.pdf
Завантажити (311kB) | Preview
Анотація
В сучасній освіті все більше уваги приділяється використанню інноваційних методів, серед яких найзручнішим у використанні є інтерактивні. Сутність інтерактивного навчання в тому, що навчальний процес відбувається шляхом постійної, активної взаємодії учасників, і учні стають активними суб’єктами цього процесу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | початкова освіта, нова українська школа, інтерактивні технології, інтерактивні завдання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 17 Черв 2024 13:12 |
Оновлення: | 17 Черв 2024 13:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40137 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирилюк Яна Інтерактивні завдання для учнів початкової школи як засіб формування ключових навичок. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. 2024.. С. 116–120. |