Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів

Флячинська О. В. (2023) Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика.. С. 80–84.

[thumbnail of Флячинська.pdf]
Preview
pdf
Флячинська.pdf

Завантажити (377kB) | Preview

Анотація

Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Диференційований підхід, початкові класи, молодші школяри.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 17 Черв 2024 14:30
Оновлення: 17 Черв 2024 16:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40144
ДСТУ 8302:2015: Флячинська О. В. Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. 2023.. С. 80–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу