Флячинська О. В. (2023) Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика.. С. 80–84.
Флячинська.pdf
Завантажити (377kB) | Preview
Анотація
Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Диференційований підхід, початкові класи, молодші школяри. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 17 Черв 2024 14:30 |
Оновлення: | 17 Черв 2024 16:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40144 |
ДСТУ 8302:2015: | Флячинська О. В. Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. 2023.. С. 80–84. |