Макаревич М. О. (2023) Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. С. 14–18.
Макаревич.pdf
Завантажити (418kB) | Preview
Анотація
З кожним роком у швидкому темпі відбувається розвиток інноваційних та телекомунікаційних технологій, який, звичайно, не оминає й освіту. Споконвіку традиційною системою передавання знань вважалася від учителя до учня. Так є і сьогодні, проте, зараз все ж існує вагома потреба у формуванні компетентностей щодо самостійного добору потрібної інформації учнів вже в початкових класах. Основної метою навчальної діяльності є не стільки передати учневі певну кількість знань, а насамперед сформувати певні компетентності, не виключаючи інформаційну, адже саме вона включає вміння самостійно шукати, відбирати, опрацьовувати, і головне, комунікувати. Важливим засобом формування мовленнєвої компетентності учнів є перекази, які збагачують словниковий запас учня, розвивають зв’язне мовлення та формують уміння висловити думку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Переказ, українська мова, початкова школа. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 17 Черв 2024 16:00 |
Оновлення: | 17 Черв 2024 16:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40147 |