Біла Н. І. (2023) Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях із предметів мовно-літературної галузі в 3 класі початкової школи. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 37–41.
Preview
Біла Наталія-37-41.pdf
Завантажити (364kB) | Preview
Анотація
Постановка проблеми. В сучасних умовах стрімкої цифровізації освіти процес набуття учнями предметних знань, умінь та навичок, а також формування предметних та життєвих компетентностей найдоцільніше реалізувати через використання зручних та ефективних технологій, до яких відносимо інформаційно-комунікаційні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Цифровізація, інформаційні технології, предметні компетентності, початкова школа, мовно-літературна галузь |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 17 Черв 2024 16:02 |
Оновлення: | 17 Черв 2024 16:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40153 |