Марченко І. П. (2023) Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого мислення учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 18–21.
Марченко РР-18-21.pdf
Завантажити (345kB) | Preview
Анотація
Постановка проблеми. Одним із пріоритетних завдань, які ставить перед собою сучасна система освіти, є формування самостійної, творчої особистості, яка здатна до креативних рішень у житті та навчанні. Ці завдання означені у таких нормативних документах, як Закон України «Про загальну середню освіту», Концепція «Нова українська школа», Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ ст.). Такі завдання тісно пов’язані з поняттям «творче мислення».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Початкові класи, творча особистість, Нова українська школа, креативне мислення, уроки української мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 19 Черв 2024 13:08 |
Оновлення: | 19 Черв 2024 13:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40247 |