Вознюк О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-050-3
Preview
МОНОГ_ВОЗНЮК.pdf
Завантажити (3MB) | Preview
Анотація
У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.
Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2010 09:14 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4036 |